Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 25 januari 2018 interview

6.2

Ik maak zelf geen afspraken, omdat mijn moeder nog mondig genoeg is. Ik vind de verzorging niet goed. Als mijn moeder ziek is moeten ze de extra dingen, zoals douchen, apart aanvragen. Dat komt vanuit de overheid. Ik snap daar echt niets van. De medewerkers gaan wel goed met mijn moeder om. Ik vraag nooit iets, omdat mijn moeder dat nog zelf doet. Ik denk dat ze wel naar haar luisteren, maar er soms niets mee doen. Het gebouw is prachtig. Het is nieuw, maar er is niet meer contact gekomen tussen de bewoners. Mijn moeder heeft een appartement. Ik vind het heel groot. De omgeving van het gebouw vind ik wel goed. Af en toe wordt er wel eens bingo georganiseerd. Het eten vind ik niet best. Dat komt denk ik, omdat er niet meer in het gebouw gekookt wordt. Mijn moeder vindt het ook niet lekker. Ik breng haar soms zelf eten, dat ze kan klaarmaken in haar appartement.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge

Alsnog hartelijk dank voor uw reactie. We willen u de mogelijkheid bieden om hierover in gesprek te gaan met de leidinggevende van de afdeling. Omdat wij niet over verder achtergrondinformatie beschikken, vraag ik u contact op te nemen met de receptie van Ebbe & Vloed 0187 641 844. Zij zullen u doorverbinden met de juiste persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.