Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 13 juli 2017 interview

7.7

Ik merk op dat er te weinig personeel rond loopt en daardoor heb ik weinig contact met ze. Ze hebben hier ook geen tijd voor, daar kunnen de medewerkers niets aan doen. Als er wat is, dan luisteren ze naar mijn schoonmoeder en daar handelen ze naar. De medewerkers gaan goed met haar om. Zij vindt het allemaal lieve meiden. Mijn schoonmoeder zit op een kleine woongroep en dat vind ik een voordeel. Zo kan er meer aandacht aan haar gegeven worden met wat zij vroeger prettig vond. Ze drinken bijvoorbeeld gezamenlijk een kopje koffie in de huiskamer. De huiskamer is gezellig aangekleed door kinderen van de bewoners. In een andere ruimte worden activiteiten georganiseerd door vrijwilligers, zoals bingo en bloemschikken. Daar kunnen de bewoners naartoe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.