Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 18 maart 2019 interview

Ik woon hier al weer een aantal jaren en het is hier goed. De verzorging is prima. Het eten is goed. Ik heb een mooie ruime kamer alleen het uitzicht is niks. Er zijn veel activiteiten en ik ga graag naar zingen en muziek. De zusters zijn fantastisch. Ze helpen mij alleen bij het douchen. De eerste maanden na het overlijden van mijn partner, kwamen de zusters altijd even langs om een praatje, dat vond ik heel fijn. Ik geef mijn appartement een 7 en dat komt door het uitzicht anders was het hoger geweest. Een groot minpunt is dat je naar buiten moet als je van het ene gebouw naar het andere gebouw moet. Zeker als het regent en als het koud is. Met veel wind is het echt een trekgat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.