Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 10 november 2017 interview

8.5

Mijn schoonmoeder is zelf heel tevreden. De verzorging vind ik goed. De medewerkers vind ik ook erg vriendelijk. Als er iets is, dan kan mijn schoonmoeder ook wel een praatje met ze maken. Dat kan alleen niet meer in de avond. Dat vind ik wel vervelend. Er wordt altijd goed naar mij geluisterd en als we iets vragen wordt er tijd gemaakt. De kamer van mijn schoonmoeder vind ik heel ruim. Het oude gebouw vond ik veel knusser. Ik vind dat er tussen de gebouwen wel een overkapping gemaakt moet worden. Als mijn schoonmoeder koffie wil gaan drinken dan moet ze daarvoor naar buiten en een jas aantrekken. Dat is niet het ergste, maar ik vind dat ze daar beter over na hadden moeten denken. De kamer van mijn schoonmoeder vind ik ruim genoeg. Ze heeft een prachtig uitzicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.