Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 22 november 2017 interview

7.8

Mijn zus heeft het hier hartstikke goed. De persoonlijke verzorging die ze krijgt, vind ik heel goed. Als ze ergens mee zit, dan kan ze dat aangeven en dan wordt dat opgelost. Dat vind ik alleen maar heel fijn. De medewerkers gaan vriendschappelijk met haar om en ze staan altijd voor haar klaar, als er wat is. Ze houden rekening met haar voorkeuren en dat vind ik pluspunten. Ze kan bijvoorbeeld dingen op haar eigen tempo doen. Als ik ergens mee zit en ik leg het aan de zuster voor, dan wordt er meteen naar gehandeld. Als het nodig is, dan wordt de dokter erbij gehaald voor mijn zus. Mijn zus heeft een mooi nieuw appartement, met twee slaapkamers en een ruime badkamer met wc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.