Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 23 november 2017 interview

8.8

Vanaf dag één tot en met nu, heb ik alleen maar goede ervaringen. Ik heb alleen maar lof voor de verzorgenden. De verzorgenden zoeken naar oplossingen om het verblijf voor mijn schoonmoeder prettig te maken. Ze denken met ons mee. We hadden in het begin veel vragen en daar gingen ze naar tevredenheid mee om. Als we iets niet begrepen, werd dat aan ons uitgelegd. De afspraken worden in principe nagekomen. We kunnen inloggen op een zorgportaal en daar zit een berichtservice in. Dat is nieuw voor de verzorgenden. Het contact via de zorgportaal loopt nog een beetje stroef, maar dat komt denk ik doordat het nog geen gewoonte is om dat te bekijken. Het rechtstreekse contact verloopt prima. Er worden bijeenkomsten voor de mantelzorgers georganiseerd, bijvoorbeeld over hoe we als familie om moeten gaan met dementerenden. Ik vind dat heel prettig. Het schept ook een band met het personeel en andere familieleden. De accommodatie is heel huiselijk ingericht. Ik voel mij er gelijk thuis. Wij merken aan mijn schoonmoeder dat ze zich daar prettig voelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.