Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 22 oktober 2020

Wij zijn zeer tevreden over met name alle zorgmedewerkers (woongroep 42). Er werd goed geluisterd naar de wensen van mijn moeder en/of die van mij, mijn zus en broer al vanaf het moment dat ze er werd opgenomen! Moeder was een beetje een buitenbeentje binnen de groep en daar is heel goed op gereageerd en geanticipeerd door de verzorging. Ze werd er heel goed verzorgd (zelfs een wijntje en een zoutje!) en kreeg - zodra er ruimte voor was - extra aandacht in de vorm van een praatje over vroeger van een aantal zorgmedewerkers, met name van degene die ze herkende. Het verblijf in een verpleeghuis, op een woongroep met 6 andere cliënten, was in mei 2019 niet wat mijn moeder (toen 94 jaar) en wij nog in gedachte voor haar hadden. Ze voelde zich er echter relatief snel "thuis". Onlangs is ze overleden op de gezegende leeftijd van 95 jaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.