Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 9 november 2017 interview

8.7

Ze hebben 100 procent aandacht voor wat mijn vader nodig heeft. Ze bieden dat op een respectvolle manier aan. Als mijn vader bijvoorbeeld dwars is dan proberen ze hem, door middel van praten, weer positief te krijgen. Ze steken daar tijd en aandacht in. De ene medewerker is makkelijker aan te spreken dan de ander. De één is ook spontaner dan de ander, maar dat is per persoon verschillend. Ik heb al eens aangegeven dat ik het fijn zou vinden om bij binnenkomst meteen even een update te krijgen over mijn vader. Ik weet dan in wat voor stemming hij is. De ene medewerker licht mij wel in en de ander niet. Ik kan het ook altijd zelf vragen, maar dit leek mij handiger. Waar mijn vader zit is geen grote tuin. Het buiten zitten is beperkt en dat zou beter kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.