Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 11 november 2017 interview

8.2

Ze stellen een goede diagnose bij mijn moeder. Vervolgens stemmen ze de medicatie hier dan op af. Dit gaat ook altijd in overleg. Is het nodig, dan wordt de huisarts ingeschakeld. Wat ik knap aan ze vind, is dat ze haar heel goed kennen. Ze geven haar hiermee een gevoel van thuis. De benadering naar mijn moeder toe is vol warmte, liefde en respect. Het is een paar keer kritisch geweest. Ze vragen vervolgens aan mij hoe het hiervoor was. Aan de hand van mijn opmerkingen stellen ze een goed zorgplan op om dit vervolgens uit te voeren. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Kortom ze komen de afspraken na. Ik vind de accommodatie licht en toegankelijk. Het ziet er schoon en verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.