Waardering van CuraMare, locatie Geldershof - Dirksland op 23 november 2017 interview

De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel is op tijd en ook als ik bel, dan zijn ze er heel snel. De verpleging is uitstekend; men is heel deskundig en ik krijg op tijd mijn medicijnen. Er word prima voor mij gezorgd. De accommodatie is fijn. Het ziet er netjes en schoon uit. Het eten is heel smakelijk. Ik kan kiezen uit twee menu's. De kwaliteit van leven past bij mij. Natuurlijk heb ik een beperking, maar daar kan ik mee leven. Het personeel luistert naar mij en als ik een vraag of verzoek heb, dan wordt het voor mij geregeld. Men is heel vriendelijk voor mij en ik ben blij met de aandacht die ik ontvang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Geldershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.