Waardering van CuraMare, locatie Geldershof - Dirksland op 23 november 2017 interview

De omgang met de medewerkers is fijn; ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De verpleging is prima en ik word goed verzorgd. Er wordt van alles voor mij gedaan. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en de mensen zijn lekker op tijd. De kwaliteit van leven past bij mij, daarover heb ik niet te klagen. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als er iets is, dan wordt het opgelost. De accommodatie is goed. Het is hier wel wat oud, maar het ziet er prima verzorgd uit. Ook de schoonmaak is uitstekend. Het eten is heel smakelijk, maar zoals het bij jezelf thuis is, is het het lekkerste natuurlijk. Hier in het tehuis is er vrijwel elke dag een activiteit en dat vind ik prettig. Ik heb het hier heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Geldershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.