Waardering van CuraMare, locatie Geldershof - Dirksland op 23 november 2017 interview

6.8

Er wordt altijd naar mij geluisterd en ik krijg duidelijk antwoord. Ook is er altijd tijd voor een praatje. De accommodatie is uitstekend. Er wordt elke dag schoongemaakt en als er iets gemorst is, dan wordt het weer schoongemaakt. Het eten is over het algemeen prima, maar er zijn natuurlijk dagen dat het wel eens minder is. De kwaliteit van leven is wat minder, maar dat komt door mijn beperking. De omgang met de medewerkers is heel prettig en vriendelijk. Ik word goed geholpen en ik krijg genoeg aandacht. Het verplegend personeel is heel deskundig. Ik krijg mijn medicatie en mijn steunkousen worden aangetrokken. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en men is altijd op tijd. Ik vind het hier fijn en ik zou het iedereen aanbevelen. Het ligt natuurlijk ook heel veel aan jezelf, hoe jij met de mensen omgaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Geldershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.