Waardering van CuraMare, locatie Geldershof - Dirksland op 23 november 2017 interview

6.8

Het personeel luistert niet altijd naar mij en er is ook geen tijd voor een praatje. Als ik een probleem heb, of ergens mee zit, dan gaat het wel goed. De accommodatie kan beter. Mijn kamer is heel klein en het is hier nogal oud. Over het algemeen wordt hier behoorlijk goed schoongemaakt. Het warme eten is prima, maar de broodmaaltijd is minder. Vaak krijgen we uitgedroogd brood en dat is niet lekker. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en gaat fijn met mij om. De kwaliteit van leven sluit ook goed aan bij mij. De afspraken vanuit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel is op tijd en ze zijn altijd bereikbaar, ook als ik bel. De verpleging is fantastisch: ik ben pas ziek geweest en daarbij ben ik uitstekend geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Geldershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.