CuraMare, locatie Bestenwaerd

Essenlaan 101 3247 GG Dirksland
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Bestenwaerd - Dirksland op 13 maart 2017 Interview

Het verschilt per medewerker. Bij de een loopt alles goed en bij de ander zou het beter kunnen. Als mijn moeder vragen heeft dan luisteren ze en als ze wat vraagt dan doen ze dat voor haar. Ze proberen het wel goed te doen. Er is een weeksluiting en de ene medewerker brengt haar daar heen en de ander denkt dat als mijn moeder niks zegt dan breng ik haar ook niet. Mijn moeder zit bij een brei club en er is een intercom maar daar heeft de medewerker geen gebruik van gemaakt. Dan komt de medewerker een half uur later en mijn moeder zegt dan ook tegen haar, wat als ik nou gevallen was dan had het een half geduurd voordat jij bij mij kwam kijken. Ze was met iemand bezig en heeft daarom de intercom niet opgenomen. Ze heeft gedacht mevrouw moet naar de brei club maar dan wacht ze maar even. Ze doen hun uiterste best en ze zijn ontzettend druk. Het is niet altijd even makkelijk om ze te pakken te krijgen. Ze weten dat als ik iets niet goed vind dat ik er werk van maak. Ze proberen hun uiterste best te doen om het huis gezellig te maken. Het is nog een oud gebouw en dat vinden de bejaarde mensen wel huiselijk. Het kan wel iets schoner. Ze krijgen te weinig tijd om iets goed te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Bestenwaerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.