CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Alle afspraken die er voor mijn moeder gemaakt zijn worden echt netjes nagekomen. Mijn moeder wordt echt super verzorgd hier. De medewerkers zijn ook naar mij altijd even vriendelijk en ik krijg ook het gevoel dat ze het waarderen dat ik er ben en mijn moeder help waar kan. Als er iets zou zijn met mijn moeder, wat ooit het geval is geweest dan word ik direct op de hoogte gebracht. Ik heb nog nooit iets hoeven vragen voor mijn moeder maar ik heb geen twijfel dat als ik iets zou moeten vragen, dit direct wordt opgelost. Het gebouw wordt netjes onderhouden. Het is allemaal nieuw en ze doen er alles aan dat het er netjes eruit ziet. Het is altijd schoon. Wat ik echt goed vind is dat iedereen ook elkaar en mij ook goed kent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.