Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 21 maart 2019 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn hulpvaardig. Ook al denk ik soms dat de medewerkers teveel van mij verlangen in wat ik zelf moet doen. Ik weet wel dat ik in verband met mijn herstel zelf aan de slag moet. Maar als ik bijna een half uur onderweg ben om uit het restaurant weer op mijn kamer te komen, dan vraag ik mezelf wel eens af waarom ik dan geen helpende hand krijg van een medewerker. Het lijkt wel eens of de medewerkers mijn leeftijd vergeten en daarbij ook ondertussen mijn beperkingen. Iets meer inleving in mijn leeftijd, gezondheid en beperking zou wel helpen denk ik in hoe ik mezelf voel en kan voelen. De medewerkers nemen wel regelmatig de tijd voor een gesprekje, dat waardeer ik. De ene zuster is beter en heeft meer ervaring in haar werk dan een ander. Maar als een zuster iets minder de verzorging doet bij mij, durf ik daar niets van te zeggen omdat ik bang ben dat ze dan niet meer bij mij komen. Aan het appartement mankeert niets. En als er eens iets kapot is, dan komt de technische dienst dit gelijk herstellen. Ook de schoonmaak van mijn woning vind ik voldoende. Er zijn in huis genoeg activiteiten waar ik aan deel kan nemen, maar ik heb daar niet meer zo veel belangstelling voor. Het wonen hier bevalt mij goed en ik voel mezelf hier veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.