CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

De medewerkers zijn vriendelijk; ik kan goed met ze opschieten. Mijn kamer is prima; hij is groot met een eigen slaapkamer. De andere ruimtes zijn ook mooi, evenals het restaurant. Het eten is goed, maar soms kan het wel wat beter. De afspraken worden goed nagekomen. Soms moet ik wel eens wachten, maar dat is niet zo erg. Het personeel luistert goed naar mij; ik krijg goed antwoord. Ook krijg ik genoeg informatie, zowel mondeling als schriftelijk. Er zijn genoeg activiteiten. Ook krijg ik het menu; er is veel keus. De totale behandeling is prima. Ik heb het goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.