CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De verpleging doen van alles voor mij. Ze staan mij goed te woord en luisteren naar mijn verhaal. Mijn man komen ze altijd ophalen, ze houden zich goed aan de afspraken. Als ik een beroep op ze doe dan zijn ze daar ook bereidwillig in. Wij worden goed behandeld hier. Ondanks dat ik zelf ook beperkingen heb doe ik nog heel veel zelf. De verpleging heeft het ook erg druk. Maar doen goed hun best. Wat fijn is dat er personeel ook uit de omgeving komt, sommige ken je dan al. Ieder week krijg je een kalender aan activiteiten, er zijn veel leuke dingen die georganiseerd worden. Er wordt soms ook een broodmaaltijd op de boot verzorgd. We hebben een hartstikke mooie kamer, we zijn er heel blij. Ik ben zo blij dat mijn eigen spullen er in staan. Heel mooi uitzicht. Jammer dat de ombouw van ons bed niet paste. De kamers zijn groot genoeg. Het appartement is groot genoeg voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.