Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 21 maart 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

De woonruimte is groot genoeg voor mij alleen. Ik heb een woon- en slaapkamer helemaal alleen voor mezelf, geweldig is dat toch. De medewerkers zijn echt een mirakel. Die zijn zo lief. Iedere dag een lach van ze, iedere dag weer de goede en liefdevolle verzorging. Geweldig gewoon. En alles wordt mij uitgelegd voordat er iets wordt gedaan wat ik niet ken of weet. En nog blijven ze mij maar vragen of ik nog iets nodig heb of wil..... ik krijg alles al van de zusters. Zoveel mensen, zoveel karakters. Daarmee wil ik zeggen dat niet iedereen mijn grote vriend(in) is of kan zijn. Maar er is wel altijd van iedereen een goede verzorging te verwachten. Eén keer iets vragen is genoeg en het wordt geregeld of iets mee gedaan. Ik hoef nooit iets te herhalen. Afspraken worden goed nagekomen. Er wordt goed op mij gelet of het goed gaat met mij. Het wennen om hier te wonen duurde best lang, maar nu is het een heel veilige haven geworden voor mij. Iedereen is goed voor mij. Ik ben een tevreden mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.