CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het appartement valt mee, er is voldoende ruimte. Ik ben eigenlijk meegelift met mijn vrouw. Het is fijn dat wij samen hebben kunnen blijven. Ik ben zeer tevreden over het personeel, de aandacht, de vriendelijkheid die ze besteden aan mijn vrouw. Er zijn goede afspraken gemaakt, ook redelijke. We eten 's-middags in het restaurant, ik ben daar dik tevreden over, het zou hier en daar beter kunnen maar dat is logisch. Je kan ook zelf kiezen, ook in de grote van de portie. Wanneer je hier niet vandaan komt is het wel even wennen. Aan de taal en hoe je met elkaar omgaat, maar de warmte waarmee ze je hier te gemoed treden is hartverwarmend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.