CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel is allemaal aardig, de een is anders dan de ander natuurlijk. Maar ze geven goede verzorging. Mijn ouders wonen hier nog niet zo lang maar onze ervaring is goed. De afspraken die gemaakt zijn worden goed nagekomen. Ik heb er vertrouwen in dat ze goed voor mijn ouders zorgen en dat ze mij ook gelijk bereiken in geval van nood. Het personeel is dus uiterst vriendelijk maar hebben het echt druk dus veel praatjes zitten er niet in. Maar mocht er iets zijn dan kan ik altijd bij ze aankloppen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.