CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 21 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het personeel is in één woord hartstikke goed. Verpleegkundige handelingen worden correct en door een bevoegde verzorgende uitgevoerd. De andere meer persoonlijke en lichamelijke verzorging is ook prima. De medewerkers zijn zorgzaam en vriendelijk, maar ook gehaast. Ik krijg antwoorden op mijn vragen maar er is geen tijd voor een gezellig gesprekje op de bank. Daar zijn de zusters te druk voor. Ik vind wel dat ik een goed contact heb met de medewerkers. Alle afspraken verlopen automatisch, precies zoals is afgesproken. Mijn woonruimte is gewoon goed. Alleen de schoonmaakwerkzaamheden worden niet gedaan zoals ik dat zou doen of graag zou willen. De tijd die ze hebben voor schoonmaken is te beperkt en de één is nu eenmaal precies en de ander nonchalanter in het schoonmaken. Ik ben niet het type om aan activiteiten mee te doen maar er wordt wel genoeg aangeboden is mijn indruk. Ik ben tevreden met mijn ding en mijn leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.