Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 21 maart 2019 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het wonen in Nieuw Rijsenburgh was wel even wennen. Maar dat is wel gelukt nu en heb ik het naar mijn zin. Ik vind het heel fijn dat er veel van alles samen met andere bewoners wordt gedaan. Mijn appartement is groot, licht en praktisch. Ik heb een aantal van mijn eigen spullen mee kunnen nemen. De schoonmaak van mijn appartement vind ik voldoende. Ik kan ook kort zijn over de verzorging die ik krijg. Men is goed op de hoogte van wat er moet gebeuren bij mij en dat gebeurt ook goed. Afspraken lopen geheel naar mijn zin en worden er geen zaken vergeten. De medewerkers zijn correct en netjes. Het is gewoon goed. Ik heb geen verbeterpunten.

Bent u of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.