Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 21 maart 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben niet tevreden over de schoonmaak van mijn woonruimte. De dames hebben daar zo wie zo te weinig tijd voor om dat goed te kunnen doen. Ik ben wel heel tevreden over mijn woonruimte op zich. Dat is ruim met een aparte slaapkamer en ook de badkamer is zeer ruim. De activiteiten die aangeboden worden zijn naar mijn wens en kan ik ook goed aan mee doen, zijn geschikt voor wat ik nog wel kan. De medewerkers doen de verzorging met respect naar mij en in alles wat ze doen. De verzorging gaat misschien soms wel iets te zachtaardig voor mij. Wassen mag soms best iets steviger in plaats van aaien. De fysiotherapie is ook goed op de hoogte van mijn nodige behandeling. Er is weinig tijd voor de medewerkers om een gezellig gesprekje te voeren met mij. De gesprekken beperken zich tijdens de zorgmomenten. Maar dan kan ik ook wel kwijt wat ik zeggen wil. Er worden wel eens afspraken vergeten of het duurt te lang voordat de verzorgende met iets komt, niet op de afgesproken tijd dus. Er werken hier veel leerlingen maar doen het werk onder goede begeleiding is mijn indruk. Verpleegkundige of specialistische handelingen worden alleen door bevoegden uitgevoerd en is men naar mijn mening professioneel met de verzorging en werk bezig.

Bent u of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.