CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben zeer tevreden over mijn appartement, het schoonmaken wordt zeer netjes gedaan. Mijn slaapkamer is ook lekker ruim. Alle medewerkers zijn even lief en aardig voor me. Als ik weg wil van mijn kamer dan doe ik dat gewoon en als ik dan mijn medicatie moet hebben als ik terug ben hoef ik maar te bellen en de zusters staan voor me klaar. Over het algemeen worden de tijden goed nagekomen met betrekking tot de afspraken die gemaakt zijn, maar je bent hier niet allen en er kan weleens wat tussenkomen, maar dan duurt het nooit lang. Ik krijg alles wat ik weten moet netjes in de brievenbus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.