CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb geen zorg van de zorginstelling dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Ik ga wel naar het restaurant en de medewerkers daar zijn erg vriendelijk. Als ik iets vraag aan de medewerkers dan regelen zij dit direct voor mij. Het eten vind ik een grote flop. Het eten wordt elders klaar gemaakt en dan hier opgewarmd, dat vind ik niks. Ik word wel goed op de hoogte gehouden van alles wat er in de zorginstelling speelt en ook wat er te doen is. Ik ben best tevreden over mijn appartement maar minder te spreken over de badkamer en dan vooral de vloer, die is erg glad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.