CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb het hier goed naar mijn zin. De verplegers komen natuurlijk niet alla minuut. Als ik een afspraak nodig heb dan regelen ze voor mij dezelfde dag nog een afspraak bijvoorbeeld met de pedicure. De verplegers nemen als het kan goed de tijd voor je, leggen ook netjes uit wat ze doen. Lossen ook dingen voor je op en geven antwoord op je vragen. Ze zijn allemaal anders in behandelen, maar doen allemaal goed hun best. Alle informatie krijgen we keurig op een papier. Ze komen ook vragen of je mee wilt. Mijn kamer is prima op alle gebieden. Ruimte genoeg, mijn kinderen staan mij ook goed bij. Heb een eigen keuken, badkamer, slaapkamer en balkon. Het is voor mij hier geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.