CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 12 december 2016 Interview

Ik krijg genoeg informatie, ook van de activiteiten. Er is een krantje waar alles in staat. Ik doe veel mee aan de activiteiten, zoals spelletjes, handwerken en het zangkoor. Het personeel komt de afspraken na vanuit het behandelplan. Ze doen heel goed hun best, ik heb geen klagen. Mijn kamer is heel mooi. Ook de andere ruimtes zijn prima; er wordt goed schoongemaakt. De omgang met de medewerkers is zeer goed; ze zijn vriendelijk en behulpzaam en ze luisteren goed naar mij. Ik word goed begrepen. De totale behandeling is zeer goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.