Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 13 juli 2017 interview

8.2

Ik vind de verpleging prima. Mijn vrouw krijgt op tijd haar persoonlijke verzorging en daar heb ik verder geen problemen mee. Ik vind alleen het welzijn minder, omdat ik vind dat daar geen tijd voor is. Er is één medewerker op zeven bewoners. Als ze 's avonds haar routine doet, dan zit mijn vrouw of andere bewoners alleen. Ik wil daar graag veranderingen in zien. Als er tijd is, dan worden haar nagels gelakt en haar ogen opgemaakt. Daar wordt dan aandacht aan besteed. Mijn vrouw vindt het leuk als ze geknuffeld wordt en daar doen ze hun best voor, maar dat kan ook niet altijd. Als ik wat vraag, dan wordt dat gedaan en als er iets is dan overleggen ze dat. Die band is goed. Het is een nieuwe accommodatie. Ik vind dat de wastafels veel te klein zijn. Ze hebben een badkamer met één wc voor zeven bewoners en ik vind dit bouwkundig niet goed gegaan. Ik vind dat de tuinen niet goed aangepast zijn en ik vind dat het gebruik van de energie voordeliger kan. Ik vind dat de instelling op zich nog beter georganiseerd zou kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.