Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 21 maart 2019 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het fijn dat ik beneden in het winkeltje zelf wat boodschapjes kan doen. Voel ik me toch nog een beetje zelfstandig. Beneden worden ook meer dan genoeg activiteiten aangeboden. Maar in die grote ruimte met veel mensen, is mij dat te druk geworden. Vooral in verband met het geluid dat er dan is. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat afspraken redelijk goed na gekomen worden. Mijn uitspraak is altijd: afspraak is afspraak. En daar houdt men zich hier in huis ook aan. Daar ben ik blij om. De medewerkers zijn geweldig. Zo hartelijk, zorgzaam en lief als iedereen is. Ze doen allemaal zo hun best. De verzorging is ook erg fijn. En als mij het niet aanstaat zoals het gaat, dan zeg ik daar gewoon iets van. Dat kan en mag ook gezegd worden hier. Soms is er wel eens een werknemer saggerijnig of snauwerig. Dat vind ik wel lastig iets van te zeggen. Ik denk dan wel: behandel mensen zoals je zelf graag behandeld wilt worden. De kwaliteit van mijn verzorging is goed. Ook van leerlingen krijg ik een goede behandeling. Ik geef dan wel zelf veel aan hoe iets gedaan moet worden, maar dat vind ik niet vervelend om te doen. Daar leren ze alleen maar van. Als ik iets vraag, dan wordt daar iets mee gedaan en ik word altijd serieus genomen in wat ik vertel of vraag. De fysiotherapie in huis is trouwens ook zeer naar mijn zin. Mijn woonkamer is groot, misschien voor mij zelf te groot. Het enige wat ik graag anders had gezien is de vloerbedekking. Deze is glad en van een kleur die ik altijd in de keuken had liggen. Had iets warmer voor mij gemogen, is nu zo steriel.

Bent u of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.