CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh

Sperwer 271 3245 VP Sommelsdijk
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 29 juni 2018 Interview

Mijn moeder verblijft hier op een woongroep en daar heeft ze alle aandacht. Het is kleinschalig wonen. Er komt één keer in de week een vrijwilliger om met haar te wandelen. De medewerkers doen spelletjes met haar als er tijd is. Als ik hier kom, dan kan ik koffie inschenken voor de bewoners en dit wordt ontzettend gewaardeerd. Mijn moeder kan best wel eens een beetje depressief zijn en dan maken ze een grapje met haar. Zo zorgen ze er voor dat ze niet meer zo sober is. Eens in de drie maanden heb ik een MDO overleg. Als er wat is, dan gaan ze er gelijk mee aan de slag. Dat gaat allemaal goed. Ze hebben een gezamenlijke huiskamer en er wordt vers gekookt. Dit vind ik heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.