Waardering van CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh - Sommelsdijk op 17 mei 2010

8.5

Mijn schoonmoeder is hier in goede handen. De verzorgers/ verpleegsters vind ik heel aardig en geduldig. Als er iets is dan bellen ze ons op zodat we stappen kunnen nemen. Bijvoorbeeld nieuwe kleding kopen, tandpasta, zeep kopen etc. Voor verbetering vatbaar vind ik het gebouw zelf. Deze is uit de tijd, want ze slapen met vier personen op een slaapzaal en waar de mensen hun dag moeten verblijven is een grote zaal. Het kan voor mij meer huiselijker. Maar moeten ze een nieuw gebouw bouwen, dat laat dat wel heel lang op zich wachten. Verder doet het personeel heel goed zijn best om het de mensen naar de zin te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Nieuw Rijsenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.