De Amanshoeve, locatie Manderveen

Beltweg 15 7664 VG Manderveen

56 resultaten voor je selectie:

28 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De huiselijke sfeer maakt dat moeder er zich thuis voelt

22 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Onze ouders worden compleet in de watten gelegd, hebben een mooie kamer, lief personeel en de ligging van de Amanshoeve is prachtig.

22 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg en aandacht is echt fantastisch en het personeel is heel geduldig, verzorgend en lief.

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ma is veel rustiger geworden, heeft structuur en een hele goede verzorging

17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn heel tevreden over de zorg die onze moeder krijgt. Zij geeft zelf ook aan heel blij en gelukkig te zijn dat ze in de Amanshoeve mag wonen.

10 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds enkele weken woont onze moeder op de amanshoeve. Zij krijgt hier de aandacht en zorg die ze verdient. Ook voor ons, als familie, is dit zeer belangrijk. De lijntjes tussen personeel en familie...

28 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder is erg op haar plek, zegt regelmatig dat ze dankbaar is dat ze op zo´n mooie plek mag wonen

21 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

goede afspraken. goede berichtgeving. vriendelijke en correcte benadering van zorg behoeftigen en familie

8.5
28 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt heel goed mee gedacht en gezocht naar oplossingen. De medewerkers hebben een flexibele houding en zijn zeer betrokken bij de mens.

24 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Deze locatie is super! Een dikke tien voor de zorg en aandacht voor alle bewoners! Ze hebben een hart van goud!

15 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over deze prachtige zorgboerderij

11 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De Amanshoeve gaat heel liefdevol en zorgzaam om met haar bewoners.

11 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn opa en oma zitten hier sinds 2017 en hebben tot op heden het altijd naar hun zin gehad. De medewerkers organiseren leuke dingen en staan altijd voor hun klaar. Mijn opa is recent overleden en de...

11 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Onze ouders zitten sinds medio 2017 op de Amanshoeve. De persoonlijke aandacht, de liefdevolle verzorging, de activiteiten die worden ondernomen en de omgeving is werkelijk prachtig.

10 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverlening is fantastisch! Ik ben ontzettend blij dat wij onze moeder hebben laten opnemen in de Amanshoeve. Ik had geen betere plek voor haar kunnen wensen! De medewerkers zijn erg zorgzaam en...

11 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer gemoedelijke persoonlijke benadering, maatwerk

9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader wordt met alle liefde en goede zorg verzorgd.

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De sfeer is gemoedelijk, rekening houdend met alle patienten, er is altijd tijd voor vragen of een gezellige babbel

8.2