Silverein, locatie De Biltse Hof, Boshuysen

Professor Bronkhorstlaan 4 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Silverein

Waardering van Silverein, locatie De Biltse Hof, Boshuysen - Bilthoven op 2 november 2017

Dementie

Onze moeder heeft 4 weken in Boshuysen 4 van de Biltse Hof verbleven, waarvan 2 weken na een val op haar kamer, omdat ze bedlegerig was geworden en comfortzorg zou krijgen. Ondanks dat wij heel duidelijk aangegeven hadden hoe de geestelijke situatie van onze moeder was en waar zij behoefte aan had, is zij in een groep geplaatst waar zij totaal niet thuishoorde. Dit is gebeurd omdat wij bij het bezichtigen van de woonunit onjuiste informatie hebben gekregen, terwijl de werkelijke situatie wel degelijk bekend was. Onze moeder heeft zich deze 2 weken diepongelukkig gevoeld. In de 2 weken comfortzorg daarna is er heel veel mis gegaan. Voor een groot deel veroorzaakt door geen of miscommunicatie. Door het constant wisselend personeelvan uitzendkrachten wordt er geen stabiel niveau van zorg geleverd. Daarbij komt dat het verzorgend personeel voor een groot deel van een laag gecertificeerd niveau is. Wij hebben haar deze 2 weken van ’s morgens tot ’s avonds medeverzorgd en erop toegezien en verlangd dat de comfortzorg geleverd werd. Hadden wij dit niet gedaan dan was deze zorg waarschijnlijk niet geleverd zoals toegezegd was. Wij benadrukken dat er ook een aantal verzorgenden/verpleegkundigen heel liefdevol en deskundig onze moeder verzorgd heeft. Ons advies: ga bij de keuze wel of niet een geliefd familielid te plaatsen in de vrijgekomen woning niet af op de informatie van 1 persoon, maar informeer bij meerdere verzorgenden. Zie er daarna op toe dat de toegezegde zorg geleverd wordt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Silverein, locatie De Biltse Hof, Boshuysen - Bilthoven

Beste familie,

Bedankt voor uw waardering. Wij stellen uw openhartige reactie op prijs. Fijn dat u aangeeft dat een aantal medewerkers uw moeder liefdevol en deskundig heeft verzorgd. Wij vinden het vervelend dat u heeft ervaren dat afspraken niet werden nagekomen en wij vragen ons af wat er is misgegaan. Via de redactie van ZorgkaartNederland hebben wij geprobeerd met u in contact te komen en wij zijn blij te horen dat u zelf al contact met ons heeft opgenomen. Goed dat u uw klacht ook via de officiele weg bij ons heeft neergelegd zodat wij hierover samen in gesprek kunnen gaan.

Hartelijke groet, Lisanne

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie De Biltse Hof, Boshuysen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.