Silverein, locatie De Bremhorst

Jan van Eijcklaan 31 3723 BC Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Silverein

Waardering van Silverein, locatie De Bremhorst - Bilthoven op 5 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het jammer dat ik hier geen internet heb. Ik ben nog maar kort hier, maar de eerste indruk is goed. Ik vind het hier schoon en netjes. Ik heb op mijn kamer een apart slaapgedeelte. Iedere week komen ze schoonmaken. Dit doen ze wel goed vind ik. De afspraken kunnen iets beter. De tijden kloppen soms niet helemaal. Ik vind de medewerkers leuk. Ze wassen me netjes, kleden me netjes aan en zeggen het tegen me als iets leuk bij me staat. De wondverzorging vind ik dat ze goed doen. Ze nemen er de tijd voor. Bij vragen krijg ik altijd antwoord. De informatie kan iets beter vind ik. Op donderdag zouden ze patat komen bakken, maar die mensen hadden toen afgezegd. Er zijn hier vrijwilligers die koffie schenken, dat vind ik leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie De Bremhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.