Waardering van De Bilthuysen, locatie De Koperwiek - Bilthoven op 22 mei 2018 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn altijd aardig, vriendelijk en lief, ze doen altijd hun best, ondanks dat ik wel eens aan ze zie dat ze moe zijn. En dat komt omdat er dan te weinig personeel is. Ze zijn ook hulpvaardig, als ik iets aan ze vraag dan doen ze dat voor mij. Niets is hen te veel; als ik bijvoorbeeld ziek ben en daardoor een ongelukje heb gehad, vinden ze het niet vervelend om mij te verschonen. Ze zijn vakkundig in hun werk. Ze houden mijn gezondheid goed in de gaten en geven aan als ze het verstandig vinden om een dokter te laten komen. Er is een persoonlijke aandacht voor mij en er wordt dan ook met aandacht naar mij geluisterd. Dat merk ik, omdat ze later nog eens terug komen op een voorgaand gesprek. Met sommige medewerkers heb ik ook wel privé gesprekken. Ik vind de verzorging hier goed en daarom draagt het wonen hier zeker bij aan de kwaliteit van mijn leven. Ik zou het zeker wel aanbevelen aan anderen om hier te komen wonen. Er wordt hier voor de bewoners heel veel aan activiteiten gedaan en iedere maand is er thema-kookdag. Ik heb een grote woonkamer met een prachtig uitzicht, een grote slaapkamer en een grote badkamer. Ik heb een kanttekening: als ik bel om hulp dan laten ze niet even weten via de intercom dat ze mij gehoord hebben en even vragen waarom ik gebeld heb. Ze komen wel, maar het ergste vind ik, dat ik niet weet dat ze mijn alarmbelletje gehoord hebben. Ik zou graag willen dat ze dat wel gaan doen, zodat ik weet dat ze mij gehoord hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Bilthuysen, locatie De Koperwiek - Bilthoven

geplaatst op 25 mei 2018

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent en het naar uw zin op De Koperwiek. Een waardevolle opsteker voor de zorgmedewerkers van De Koperwiek. U geeft aan dat u graag een reactie wilt als u gebeld heeft zodat u weet of uw signaal is overgekomen. Dat valt te begrijpen. Wij zullen dat overdragen aan de zorgmedewerkers. Mogelijk gaat er iets mis met het meldsysteem, dan kunnen ze dat melden bij de technische dienst en laten repareren. U kunt daarover ook zelf met hen in gesprek gaan of als u dat liever wilt, ons mailen: info@debilthuysen.nl. We wensen u nog een goede tijd bij De Koperwiek.

Bent u of werkt u voor De Bilthuysen, locatie De Koperwiek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.