Silverein, locatie De Koperwiek

Koperwieklaan 3 3722 CB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Silverein

Waardering van Silverein, locatie De Koperwiek - Bilthoven op 22 mei 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben tevreden over mijn woonruimte en ik heb een prachtig uitzicht op de tuin. De medewerkers zijn heel vriendelijk, prettig en gezellig. Ze kennen de bewoners goed en leven met hen mee, ze hebben een persoonlijke belangstelling. Het is hier bijzonder prettig wonen, en ik kan doen en laten wat ik wil. De medewerkers zijn druk, maar ik kan best wel even een praatje met ze maken en dan blijven ook wel even bij mijn staan. Zeker weten dat de afspraken die gemaakt worden nagekomen worden, zo zijn ze hier wel. Als mensen niet meer thuis kunnen wonen zou ik het wonen hier willen aanbevelen, ze kunnen hier alle hulp bieden die nodig is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Silverein, locatie De Koperwiek - Bilthoven

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over uw woon/leefomgeving, het contact met de zorgmedewerkers en de ondersteuning die u van hen krijgt. Wij hopen dat u nog veel mooie jaren bij ons zult hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie De Koperwiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.