Waardering van De Bilthuysen, locatie De Koperwiek - Bilthoven op 22 mei 2018 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier al jaren. In het begin had ik maar een kamer, waar ook het bed stond. De verbouwing is ongeveer 8 jaar geleden en nu is er een aparte slaapkamer. Ik word uit bed gehaald, gewassen en aangekleed en dat gaat prima. Zeker op tijd, want ik ben meestal de eerste aan de beurt. Sommige medewerkers verdienen een 10, zij zijn attent en luisteren naar mij. Jammer genoeg is dat niet bij iedereen het geval. Sommigen staan al met het been weer buiten voordat ze binnen zijn. Ik krijg genoeg aandacht, maar de medewerkers hebben het druk en er is geen tijd voor een praatje. Elke dag krijg ik een andere medewerker en daar krijg je geen band mee. Er zijn veel zieken en de zomervakantie komt er ook aan. Ik heb altijd meegedaan aan alle activiteiten, maar dat kan ik niet meer. Een keer per week ga ik nog wel naar creatief. Warm eten doe ik in het restaurant, het is niet altijd lekker en je krijgt nooit verse sla. Vroeger kregen wij op zondag een bijgerecht, zoals tutti frutti of een kroket. Door de bezuinigingen is dat afgeschaft. De bewoners hebben hier wel over geklaagd, maar er wordt gezegd dat wij het goedkoopste voedselaanbod hebben. Het gebouw is prachtig. Helaas kan ik de Dom niet meer zien, omdat de bomen nu te hoog zijn. De sfeer is hier ook in de jaren veranderd, ook onder de bewoners. De mensen zijn venijnig. Verder ben ik hartstikke tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Bilthuysen, locatie De Koperwiek - Bilthoven

geplaatst op 4 juni 2018

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u over het algemeen zo tevreden bent met de ondersteuning die u krijgt en uw appartement. Over het eten en de wisseling van zorgmedewerkers bent u minder enthousiast. Dat laatste zullen we overdragen aan de zorgmedewerkers. U kunt daarover ook zelf met hen in gesprek gaan of als u dat liever wilt, ons mailen: info@debilthuysen.nl. De opmerkingen over het eten van alle bewoners verzamelen we om te evalueren.

Bent u of werkt u voor De Bilthuysen, locatie De Koperwiek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.