Waardering van De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof) - Bilthoven op 18 oktober 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

De medewerkers zijn vriendelijk, ze gaan met mij om zoals het hoort. Ze zijn beleefd en spreken mij aan met meneer en met mijn achternaam. De medewerkers zijn zeer vakkundig in het geven van de verzorging die ik nodig heb. Ik zou niet weten hoe ze het beter zouden kunnen doen. Overdag komen de medewerkers hun beloftes wel na, maar in de nacht is dan anders. Als ik in de nacht bel om hulp, dan moet ik altijd lang wachten. Het duurt altijd een kwartier tot een half uur eer een van de medewerkers bij mij is. Ze zijn er nooit binnen vijf minuten. Ze hebben dan altijd het excuus dat ze van ver moesten komen en of met iemand anders bezig waren. Wel wordt er goed naar mij geluisterd, maar vanwege gebrek aan personeel is er geen tijd voor een gesprekje met mij. Het eten dat we hier krijgen is goed. Ik eet met smaak hier, ik eet alles wat hier geserveerd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.