Waardering van De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof) - Bilthoven op 18 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De omgeving van deze locatie is prachtig en bosrijk. Je kan hier heerlijk wandelen en er zijn verschillende terrassen om het gebouw heen waar je kan gaan zitten. Mijn woonruimte vind ik klein, die had ik graag groter gehad, zodat ik wat meer eigen meubelen had kunnen meenemen. En ook had ik graag een aparte slaapkamer gehad. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk. Ze tonen belangstelling voor mij, ze zijn geïnteresseerd in bijvoorbeeld mijn gezin. Tijdens het geven van de verzorging praten we gelijk even met elkaar en maken we over en weer ook grapjes. Maar echt even bij mij komen zitten dat lukt niet, daar zijn de medewerkers te druk voor. De lichamelijke verzorging die ik hier krijg is goed. Er wordt naar mij geluisterd en als het nodig is geven ze mijn verzoek door aan het management. De afspraken die ik maak met de medewerkers worden altijd nagekomen. En als het eens hapert dan komt dat doordat ze erg druk zijn. Ik zou het wonen hier zeker aanbevelen. Ik ben sowieso weg van de bosrijke omgeving en de verzorging is hier goed. Het eten is hier trouwens ook goed, het is zo lekker dat ik moet oppassen dat ik niet te veel eet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.