De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof)

Professor Bronkhorstlaan 4 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van De Bilthuysen

Waardering van De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof) - Bilthoven op 18 oktober 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het wonen hier zeker aanbevelen, wat er mij beloofd is zijn ze nagekomen. De benadering hier is persoonlijk, ze hebben persoonlijke belangstelling in de bewoner, ze zijn menselijk. De medewerkers zijn vriendelijk en ik heb grote bewondering voor ze. Ze zijn hartelijk, lief en zorgzaam. En de medewerkers laten zich ook niet op jutten, ze blijven rustig. Nu ik zelf in een zorginstelling woon zie en ervaar ik hoe hard de medewerkers in de zorg werken. En ondanks dat blijven ze altijd geduldig en vriendelijk. Ik vind ze fantastisch hier, ze hebben echt hart voor de mensen. Persoonlijk vind ik de werkdruk veel te hoog voor het personeel. Ik maak mij dan ook wel eens zorgen om hen. Ik ben tevreden met mijn woonruimte. Ik kan nog wat van mijn eigen meubilair kwijt en nog iets van mijzelf aan de muur hangen. Het gebouw en de tuinen hier om heen vind ik een doolhof. Dat komt omdat dit complex in het verleden verschillende functies heeft gehad. Maar de tuin met zijn bomen is prachtig. Ik kan ook binnendoor naar de fysiotherapeut, iets wat ik heel prettig vind. De verzorging die ik krijg is wat wisselend, dat komt doordat er wel eens wisseling van het personeel. Er zijn er bij die ervaring hebben en die zou ik wel een negen willen geven en er zijn er bij die wat minder ervaring hebben en die zou ik een zeven willen geven. De afspraken die ik met het personeel heb worden nagekomen. Ze houden rekening met mijn afspraken. Maar het kan voorkomen dat als ik bel en ze zeggen, "we komen zo," dat ik dan wel eens lang moet wachten. En als je dan naar het toilet moet kan dat heel vervelend zijn. Het eten wat hier geserveerd wordt, komt van buiten af, maar is fantastisch. Het is uitstekend en er wordt rekening gehouden met mijn wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.