De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof)

Professor Bronkhorstlaan 4 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van De Bilthuysen

Waardering van De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof) - Bilthoven op 8 maart 2018

Zeer slecht "verpleeg" huis. Absoluut geen aanrader! Heel leuk zo'n zorgplan maar wat heb je er aan als er niets mee gedaan word, afspraken die er in staan worden niet nagekomen. Met klachten word ook niets gedaan. Bewoner en familie worden niet serieus genomen, ze zien of willen de ernst van de situatie niet zien. Veel onervaren personeel weten niet met zieke mensen om te gaan, weten vaak niet eens wat de bewoner mankeert. Veel verzorgsters hebben oogkleppen op zien niets en dankzij hun zorg zag mijn vader ook niets meer. Doorligplekken waar dan ook op het lichaam word niet gezien, dus ook niets aangedaan. Ontstekingen waar dan ook word niet gezien dus ook niets aan gedaan. Opgezette benen en voeten word niet gezien. Medicatie word regelmatig vergeten. Je moet zelf overal achteraan gaan en dan nog maar afwachten of er wat mee gedaan word. Communicatie onderling is slecht. Ze hebben niet eens in de gaten gehad hoe slecht het met mijn vader ging, als bij iemand het stervensproces is ingegaan zien ze dat nog niet eens, zo werd er letterlijk tegen mij gezegd. het kan ook een griepje zijn, hoe kan een verzorgster zoiets zeggen? Of hem nog ophalen voor het eten terwijl hij al weken niet at? En op zijn sterfbed lag, dat wist de verzorgster niet eens? Het was al weken duidelijk dat het einde nabij was en niemand heeft dat in de gaten gehad dit vind ik echt heel triest!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof) - Bilthoven

Geachte mevrouw, meneer.
Onze oprechte condoleances met het verlies van uw vader. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen onze zorg te waarderen op Zorgkaart Nederland. Het spijt ons dat u zich door ons niet serieus genomen voelde en dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Daarom willen wij graag met u in contact komen om hierover te praten. Wij zullen ZorgkaartNederland vragen om contact met u te leggen, maar als u zelf contact met ons wilt opnemen vinden we dat ook fijn.
U kunt contact met ons opnemen via het email adres: info@debilthuysen.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bilthuysen, locatie Heidetuin (De Biltse Hof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.