Waardering van De Bilthuysen, locatie Weltevreden - De Bilt op 25 november 2018

2.2

De verzorging in Weltevreden is ronduit slecht. Mijn moeder woonde in een aanleunwoning met een volledig pakket thuis. Dit houdt in dat zij alle zorg vanuit het huis zou moeten krijgen. Heel regelmatig werd zij vergeten met de lunch en zorgmomenten. Het kwam ook vaak voor dat er geen koffie of thee werd gebracht wanneer er hiervoor geen vrijwilligers waren. Resten van maaltijden stonden soms een hele dag in de gang omdat ze niet werden opgehaald. Zelfs tijdens de hete zomer. De verzorging haalde haar schouders op wanneer ik hier iets van zei. Het is een grote rommel in dit verzorgingshuis met steeds wisselend personeel die vaak nergens wat vanaf weten. Uiteindelijk hebben we mijn moeder hier weggehaald op 92 jarige leeftijd omdat de zorg zo te wensen overliet. Verschrikkelijk dat dit nodig moest zijn. Mijn advies: ga nooit wonen in dit 'verzorgings' huis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Bilthuysen, locatie Weltevreden - De Bilt

Hartelijk dank voor uw waardering. We betreuren het dat u deze negatieve ervaringen heeft en daardoor zo ontevreden bent over onze dienstverlening. We hopen dat u uw ervaringen ook besproken heeft met het zorgteam en samen heeft kunnen vaststellen wat we zouden kunnen verbeteren. Uiteraard kunt u alsnog contact met hen opnemen. U kunt ook mailen naar emailadres: info@debilthuysen.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bilthuysen, locatie Weltevreden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.