Silverein, locatie Weltevreden

Professor doctor P.J.W. Debeijeweg 1 3731 MA De Bilt
030-2209600
Deze locatie is onderdeel van Silverein

Waardering van Silverein, locatie Weltevreden - De Bilt op 5 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb een heel leuk en zonnig woonplekje, met een mooi en leuk uitzicht, er is altijd iets te zien. De zusters die hier werken, zijn allemaal even aardig. Ik word goed geholpen door de vaste medewerkers. Als ik geholpen word door een medewerker die het nog moet leren, dan kan ik merken dat ze door de vaste medewerkers op de hoogte zijn gesteld hoe ze mij moeten helpen. Er wordt door de oudere medewerkers goed naar mij geluisterd, maar de jongeren willen het wel eens een beetje vlug vlug doen. De vaste medewerkers komen de afspraken altijd na maar de jongeren vergeten het wel eens. Ik zou het wonen hier aanbevelen. Ik voel mij hier wel vrij. En de hartelijkheid die hier heerst, als je een van de zusters op de gang tegenkomt, groeten ze je altijd even vriendelijk. Het eten is hier heerlijk, het is goed van smaak, niet te zout en niet te flauw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie Weltevreden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.