Silverein, locatie Weltevreden

Professor doctor P.J.W. Debeijeweg 1 3731 MA De Bilt
030-2209600
Deze locatie is onderdeel van Silverein

Waardering van Silverein, locatie Weltevreden - De Bilt op 11 juni 2018 Interview

Op het moment dat mijn moeder hier kwam wonen zijn er afspraken gemaakt. De eerste periode werden die goed nageleefd. Dat was een stuk minder geworden en nadat ik boos ben geworden gaat het weer goed. Er wordt wel geluisterd, maar voor een deel wordt er niet terug gekomen op een gesprek. Ik denk dat niet alles wordt opgeslagen. Het huis staat in een mooie omgeving. Mijn moeder heeft een prima kamer met een badkamer met toilet en een keukenblokje. Er zijn mogelijkheden voor activiteiten. Dat vind ik prima. Ik ben geconfronteerd met iemand van de verzorging die heel slecht Nederlands spreekt. Dat vind ik een nadeel. Zeker oudere mensen kunnen dan niet goed communiceren. Mijn moeder heeft niet aangeboren hersenletsel en is nog relatief jong. De medewerkers begrijpen niet allemaal dat mijn moeder een goede structuur nodig heeft. Mijn moeder is overdag op haar kamer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Silverein, locatie Weltevreden - De Bilt

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u deze ervaringen heeft. Van het team hebben wij begrepen dat u intussen contact met hen heeft gehad. Fijn dat u uw klacht ook via deze weg bij ons heeft neergelegd. We hopen dat u via het gesprek tot een goede samenwerking zult komen en dat uw tevredenheid over de begeleiding van uw moeder zodoende zal toenemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie Weltevreden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.