Waardering van De Blije Borgh, locatie De Blije Borgh - Hendrik-Ido-Ambacht op 27 september 2018

• Dementie

Onze ervaring met de Blije Borgh is bijzonder positief. Mijn man is in augustus 2018 opgenomen op de gesloten afdeling; een verdrietige gebeurtenis. Wij zijn goed opgevangen en begeleid en alle beloften zijn waargemaakt, iets waar ik heel dankbaar voor ben. Er was tijd en echte aandacht voor ons en we zijn van alle kanten ontzettend goed geholpen.De artsen, unithoofd en alle medewerkers verdienen een dikke pluim voor hun inzet. Ik heb er en goed gevoel over en er heel vertrouwen in. Mijn man is in goede en deskundige handen. De sfeer is ontspannen en gezellig en ik kom er graag op bezoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Blije Borgh, locatie De Blije Borgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.