De Blije Borgh, locatie De Blije Borgh

Gerard Alewijnsstraat 18 3341 GD Hendrik-Ido-Ambacht
Deze locatie is onderdeel van De Blije Borgh

Waardering van De Blije Borgh, locatie De Blije Borgh - Hendrik-Ido-Ambacht op 11 augustus 2016

Vanaf de opening in 2013 tot aan hun overlijden, krap één en bijna drie jaar later, hebben onze ouders met heel veel plezier in Sophiastaete gewoond. Over de zorg die zij dagelijks kregen van het team thuiszorg zijn wij vol lof. Deskundig, betrokken, respectvol, met warmte en aandacht voor de persoon.Voor de manier waarop het team onze moeder tijdens haar korte ziekbed heeft verzorgd en ons daarbij in die periode met raad en daad heeft bijgestaan én gesteund hebben we niet alleen diep respect, maar zijn we het team vooral ongelofelijk dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Blije Borgh, locatie De Blije Borgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.