Waardering van De Lange Wei, locatie De Lange Wei - Hardinxveld-Giessendam op 13 oktober 2017 interview

7.7

Mijn tante woont hier. Ze participeert zoveel mogelijk bij activiteiten die bij haar situatie passen. Ze doet bijvoorbeeld mee aan een soort beweeg gymnastiek. Ze wordt gestimuleerd om mee te doen aan creatieve activiteiten. Een keer per half jaar hebben we een overleg met de arts en de verzorgenden. We krijgen dan een medische update. Ik vind deze instelling er positief uitspringen. Het is een goed georganiseerde instelling. Ik vind dat de verzorgenden heel zorgzaam met mijn tante omgaan. Dat blijkt onder andere uit de manier waarop ze met mijn tante spreken. Onlangs is mijn tante met haar rollator gevallen. Onmiddellijk kwam de verzorgende aangerend en ontfermde zich liefdevol over mijn tante. Ik vond dat ze dat goed deed. Ze ging het ook meteen melden, zoals het hoort. Ik vind de huiskamer wat aan de kleine kant. Dat komt ook omdat er veel rolstoelen en rollators in staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Lange Wei, locatie De Lange Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.