De Lange Wei, locatie De Lange Wei

Rembrandthof 85 3372 XV Hardinxveld-Giessendam
Deze locatie is onderdeel van De Lange Wei

Waardering van De Lange Wei, locatie De Lange Wei - Hardinxveld-Giessendam op 27 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn woonruimte is groot zat met een gezellig uitzicht. De schoonmaak vanuit huis is bekrompen, te weinig tijd dus. Ik heb daar zelf weer een hulp voor. De verzorging die ik ontvang is erg prettig. Er is een vast team die ik allemaal ken. Alleen tijdens vakantie komt er wel eens een uitzendkracht. De zusters komen overdag vaak even binnenvallen om te kijken hoe het mij is. Zijn erg attent en zorgzaam. Krijg veel hulp en daar hoef is meestal niet eens naar te vragen. Doe graag een spelletje beneden met de andere bewoners, is altijd erg gezellig. Ik voel mezelf hier thuis met met eigen spulletjes, ik voel mezelf veilig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Lange Wei, locatie De Lange Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.