Waardering van De Lange Wei, locatie De Lange Wei - Hardinxveld-Giessendam op 9 november 2017

7.2

niet tevreden over het feit, dat er 's middags voor ongeveer 1/ 1,5 uur geen volledig toezicht is op de huiskamer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Lange Wei, locatie De Lange Wei - Hardinxveld-Giessendam

Dank u wel voor uw waardering en aandachtspunt. Het welzijn van onze cliënten en het bieden van veiligheid vinden wij erg belangrijk. Graag komen wij daarom met u in contact om met elkaar van gedachten te wisselen over uw reactie. Wij hopen dat u open staat voor dit persoonlijke gesprek? Wilt u dan, aangezien uw waardering anoniem is, contact met ons opnemen? U kunt hiervoor bellen naar 0184-678000 en vragen naar Sandra Harsveldt (Bestuurssecretaris) of mailen naar s.harsveldt@delangewei.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Lange Wei, locatie De Lange Wei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.